tag:blogger.com,1999:blog-2779357938047223496.post2119129764003824188..comments2023-12-02T17:52:00.258+01:00Comments on Al vent: Parlem? (I)Jordi Tudóhttp://www.blogger.com/profile/07570106870736995776noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-2779357938047223496.post-29584481613618970482009-12-14T23:07:36.433+01:002009-12-14T23:07:36.433+01:00Hola Jordi:Vinc del bloc de Ló . Es un plaer lle...Hola Jordi:Vinc del bloc de Ló . Es un plaer llegir-te.<br />Bones festes!!!<br />Ah!!! soc la germana de la LO<br />http://elblocdelo-ferma.blogspot.com/Gloriahttps://www.blogger.com/profile/17688070558973530329noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2779357938047223496.post-54644286675012804882009-12-12T17:30:28.617+01:002009-12-12T17:30:28.617+01:00Aquest mateix dimecres vaig ser objecte d'aque...Aquest mateix dimecres vaig ser objecte d'aquest assetjament a l'oficina d'una caixa. En aquest cas l'empleat, que ja fa temps que conec, em va "pregar" que li portés la documentació del vehicle per a que em pogués fer una valoració de l'assegurança del vehicle. Et dono tota la raó. Això no és correcte. <br />A la meva feina, hi ha operadors telefònics que han de fer proactivitat (obligatòriament) a tots els clients que truquen per demanar o consultar qualsevol servei. En aquest cas et puc dir que no hi guanyen, però si no ho fan hi tenen molt a perdre.assumptahttps://www.blogger.com/profile/09231715172298390738noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2779357938047223496.post-2696275145786130142009-12-12T17:21:21.077+01:002009-12-12T17:21:21.077+01:00Segur que s'ho passen malament. Però la crític...Segur que s'ho passen malament. Però la crítica no és als treballadors d'aquestes entitats o així ho voi manifestar. Els empleats segueixen ordres des de dalt. <br />Espera la segona part, i quedaràs de pedra. <br />Salut i gràciesjorditibhttp://www.miradesalvent.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2779357938047223496.post-35077427889264308332009-12-12T15:33:19.420+01:002009-12-12T15:33:19.420+01:00se t'ha acudit com s'ho estan passant aque...se t'ha acudit com s'ho estan passant aquells treballadors que de passar de ser especialistes en qüestions financeres se'ls "obliga" a vendre planxes per mantenir el seu lloc de treball? L'entitat és molt criticable, la gent que fa la feina, potser no tant.Clidicehttps://www.blogger.com/profile/03980871897747265372noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2779357938047223496.post-33033321300931356042009-12-12T11:49:15.841+01:002009-12-12T11:49:15.841+01:00Gràcies Joana.el plaer és meu. No és una assegurad...Gràcies Joana.el plaer és meu. No és una asseguradora l'empresa, és una empresa de serveis i dins de moltes altres coses, també oferim assegucances. <br />No et perdis la segona part, qie ve el bo.<br />Salut!!jorditibhttp://www.miradesalvent.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2779357938047223496.post-53385664436932872822009-12-12T09:37:41.263+01:002009-12-12T09:37:41.263+01:00Conec molt bé el tema del que parles, cadascú s...Conec molt bé el tema del que parles, cadascú s'haura de dedicar a la seua feina i deixar que els altres puguen fer la seua.<br />No sé el motiu, però la meua intuició em diu que treballes en una assegurança i supose que quan t'ofereixen els seus serveis deds d'una entitat bancaria, no t'ha de fer gens ni mica de gràcia.<br />Un plaer llegir-teJoanahttps://www.blogger.com/profile/06174355137387134971noreply@blogger.com